Place Your Bets
Shawn moves in on Vernon's spot on Claim 56 as the two miners chase the same paystreak, but only one will prevail. Zeke gambles with a move across the ice. Chris McCully hopes his failing pump engine will last. Kris Kelly faces a life-or-death situation.