Opportunity Knocks
As Shawn takes advantage of an unexpected deal, Zeke must pivot his strategy when the Tomcod claim proves dangerously inaccessible. A mistake by his crew forces Chris McCully to rethink his operation as Kris Kelly contends with troublesome ground.