Sweet Dreams
Forced into rehab, Morris agrees to coach a misfit softball team of recovering addicts to prove that everyone, despite their past, can hit a home run.
Forced into rehab at Sweet Dreams recovery center and struggling to sweep up the ashes of the life he burned to the ground, Morris agrees to coach a misfit softball team of drug addicts and alcoholics in recovery.