Self Reliance
Given the opportunity to participate in a life or death reality game show, one man discovers there's a lot to live for.
In this hilarious comedy thriller starring Jake Johnson and Anna Kendrick, a middle-aged man's mundane life becomes a wild survival chase when he gets the chance to win a million dollars by escaping assassins for 30-days on a dark web reality TV show.