The Rhythm Section
When Stephanie discovers that the plane crash that killed her family was not an accident, she enters a dark, complex world to seek revenge.
When Stephanie discovers that the plane crash that killed her family was not an accident, she enters a dark, complex world to seek revenge on those responsible and find her own redemption.