Monster of Oz
Scientists track down an unknown predator with a taste for great white and mako sharks in southwestern Australia.
In southwestern Australia, an unknown predator with a taste for great white and mako sharks ignites fears of sea monsters in the abyss. Filmmakers Dave and Jennene Riggs join Dr. Tristan Guttridge and Rosie Moore to track down the killer.