M3GAN 2.0
Your killer bestie is back! Armed with wild upgrades and her same iconic attitude, M3GAN faces off against an android who threatens her beloved Cady.
Two years after M3GAN's murderous rampage, her creator Gemma must resurrect the infamous A.I. doll with a few upgrades in order to stop Amelia, a military-grade weapon created by a powerful defense contractor who stole M3GAN's underlying tech.