Duplex
A young couple has a chance to move into a duplex in the perfect New York. All they have to do is to get rid of the current tenant.
Young and vibrant New Yorkers Alex and Nancy have just found the perfect place to settle down, but their new home comes with a permanent fixture they didn't expect: an obnoxious elderly tenant who won't move out and refuses to die!