Blumhouse's Truth or Dare
A harmless game of truth or dare turns deadly when a sinister entity begins to punish those who either lie or fail to complete the dares.
From Blumhouse comes a supernatural horror film where a group of friends who gather to play a harmless game of truth or dare find themselves in a sinister plot as a dark entity begins to punish those who either lie or fail to take the dare.