Lubo Kirov - Live In Sofia 2023
Lubo Kirov’s fascinating concert in Hall 1 of the National Palace of Culture in Sofia in 2023.
Lubo Kirov’s fascinating concert in Hall 1 of the National Palace of Culture in Sofia in 2023. The culmination of an extremely successful musical year, held over three consecutive nights.