The Conjuring: The Devil Made Me Do It
Paranormal investigators Ed and Lorraine Warren look into a terrifying case of murder and demonic possession.
Paranormal investigators Ed and Lorraine Warren risk their lives to prove the innocence of the accused and the existence of evil forces when a murder suspect claims demonic possession as a defense.