Call Me by Your Name
In 1980s Italy, romance blossoms between a seventeen-year-old student and the older man hired as his father's research assistant.
In 1980s Italy, a romance blossoms between Elio, a 17-year-old young man who spends his days in his family's villa, and Oliver, a 24-year-old American college graduate student tasked with helping Elio's father, an eminent professor.