"Макнълти се сдобива с пейджъри в опитите да се добере до Барксдейл и неговата банда. Никой обаче не може да кракне пин кодовете им и да разгадае кои са обаждащите се. Бел учи Д'Анджело как да подобри мястото си за наблюдение. "