Дарил и Карол бързат с Джудит в болницата. Розита, Юджийн и Габриел търсят Коко. Маги и Нигън се вдигат на оръжие срещу Памела. Докато гражданите на Общността се справят със стадото, нашите герои се събират за последна битка, за да спасят бъдещето си.