Хорнсби насочва Дарил и войските срещу Маги при Хилтоп. След катастрофалния обир Росита кара Кони, Кели, Юджийн и Макс да разследват семейство Милтън. Езекиел използва новия си живот след операцията, за да помага на пациенти в нужда в болницата.