Следователката Сара Колинс и полицаят Стив Брадшоу са извикани да разследват инцидент в Портланд Тауър в югоизточен Лондон. В подножието на кулата са откри телата на полицая със солиден стаж Хадли Матюс и 15-годишния либийски бежанец Фарах Мехени.