Елегантна дървена къща в популярния през XIX век "стик" стил
Майк Уайтсайд, Робърт Кълп и екипът на "Блек Дог" спасяват една изключително мръсна къща в Ноксвил, Тенеси. Екипът също така трансформира предната част на стар автобус в задна част на бар.