Новите шантави рисунки
В комедийни кратки епизоди, забавният беладжия Бъгс Бъни мери ум с класически герои като Тиодор Тазманийския дявол, Уайли Койота и Йосемити Сам. Среща нови врагове и получава помощ от нови приятели като Голямата стъпка и Скуикс Катерицата!