Преплуване на Ламанша, зазиждане на банката и оцелял в каньон
Дон Уайлдман изследва стремежа към атлетична слава на една жена, разкрива едно странно използване на пощенската служба на САЩ и разследва волята на един човек да оцелее въпреки всички трудности.