Ханк Уилямс, светещите войници и пристигането на разносвача на лед
Дон Уайлдман разследва смъртта на легенда на кънтри музика, изследва хирургически инструменти, свързани с загадъчна медицинска тайна, и разкрива истината зад най-стария неразкрит случай в историята на човечеството.