Застаряващите родители Джун и Уей се концентрират върху успехa и новия начин на живот на сина си. Пичът доставя на Джим - пенсиониран, бивш работохолик, живеещ на долния етаж в къщата на невротичната си дъщеря Куин, нейния съпруг и бебе.