„Редик, Боузман и Локхарт“ представляват млада жена, която е станала жертва на сексуално насилие по време на участието си в риалити шоуто за запознанства „Чикаго Пентхаус“. Даян се опасява, че тя може да бъде следващата мишена на убиец.