Татковци на растения
Мис Бейкър разделя децата по двама със задачата да се грижат за свое растение в саксия. Сумо и Кларънс разбират какво е да си добър родител. Джеф си купува играчки с парите за тор, а Челси и Кимби разбират нови неща една за друга.