Всяка една сряда с Бил Симънс (HBO)
„Всяка една сряда“ е седмично токшоу с водещ Бил Симънс – една от най-влиятелните фигури в сферата на спортните медии днес. Той ще ви забавлява с теми от популярната култура, спорта, шоубизнеса, изкуството и технологиите.