Ексцентрична комедия
Планът на български политик за пост в Брюксел, е свързан с млада жена, бивш италиански премиер и тайна среща. Бивш любовник и труп ще объркат всичко.
Перфектният план на съмнителен български политик за висок пост в Брюксел, е свързан с младата му съпруга, бивш италиански премиер и една тайна среща, която трябва да реши всичко. В сметката обаче не влизат бивш любовник и труп, които ще объркат всичко...