Уитни Къмънгс: Аз съм твойто гадже (HBO)
Чуйте до какви изводи е стигнала брутално честната Уитни Къмингс за неща от живота като отношенията между половете и парадоксите на секса и връзките във време, в което жените имат повече власт и независимост от всякога.