Не на себе си
Млада жена се мести в нов град, за да забрави за мъжа, който я е преследвал, но се оказва задържана насила в клиника, където работи преследвачът ѝ.
Млада жена се мести в нов град, за да забрави за мъжа, който я е преследвал. Травмата й е голяма и тя търси психиатрична помощ, но се оказва задържана насила в клиниката, където работи преследвачът й.