Тихо наследство (HBO)
Документалната българска копродукция на HBO Европа „Тихо наследство“ разказва за силата на семейството, порастването и поемането на отговорност, когато майка и дъщеря трябва да се изправят пред най-голямото предизвикателство в живота си.