Любовта в мен
Чарли и Алън подновяват приятелството си, което дава живителни сили, от които се нуждаят, за да продължат напред към бъдещето с надежда и оптимизъм.
Чарли губи съпругата и децата си при атентатите от 11 септември. Случайно се среща със съквартирант от колежа и двамата подновяват приятелството си. Изглежда, че само това може да помогне на Чарли да се справи с мъката.