Любо Киров - Концерт в София 2023
Потопете се в магията, наречена Любо Киров, и станете част от един незабравим концерт.
Завладяващият концерт на Любо Киров в зала 1 на НДК в София през 2023-a – кулминацията на една изключително успешна музикална година в три поредни вечери.