Последният сърбин в Хърватия
Светът е в конфликт, водата е станала по-ценна от нефта. За да се сдобият с нея, властимащите са готови на войни и дори да пуснат зомби вирус.
Хърватия 7 години след банкрут. Светът е в конфликт, водата е станала по-ценна от нефта. За да се сдобият с нея, властимащите са готови да започнат войни, да превземат, унищожават и дори да пуснат зомби вирус.