Джули и Джулия
Животът и книгата на Джулия Чайлд вдъхновяват младата писателка Джули Пауъл да приготви 524 рецепти за 365 дни и да покаже магията на френската кухня.
Животът и книгата на Джулия Чайлд (Мерил Стрийп) вдъхновяват младата писателка Джули Пауъл (Ейми Адамс) да приготви 524 рецепти за 365 дни и да покаже на едно ново поколение магията на френската кухня.