Джаки Браун
Сексапилна стюардеса съставя план как да надхитри полицията и контрабандист на оръжия, за да спечели половин милион долара.
Сексапилна стюардеса (Пам Гриър) съставя план как да надхитри полицията и контрабандист на оръжия. Шестима играчи влизат в надпревара за голямата награда – половин милион долара в брой.