В сърцето на машината
Август 1978 г. Стоманодобивен завод "Кремиковци". Типичният работен ден на бригада от строго охранявани затворници ще се окаже съдбоносен за тях.
Август 1978 г. Стоманодобивен завод "Кремиковци". Жега, желязо, прах и всепроникваща миризма на машинно масло. Типичният работен ден на бригада от строго охранявани затворници ще се окаже съдбоносен за всички тях.