Обслужвал съм английския крал
Възможно ли е от обикновен келнер да се издигнеш до управител на хотел, след което да загубиш всичко, което си постигнал? Случва се и дори не е особен проблем, както показват събитията в този филм по романа на Бохумил Храбал.