The Hobbit: The Desolation of Smaug (Extended Edition)
Билбо Бегинс продължава пътуването си с магьосника Гандалф и тринайсетте джуджета, водени от Торин Дъбощит. Те искат да стигнат Самотната планина, където е загубеното Царство на джуджетата Еребор, сега владяно от дракона Смог.