Герой по неволя
Дребен крадец спасява 54 от катастрофирал самолет, след което вижда как устат бездомник приписва на себе си това и се превръща в медийна знаменитост.
Дребен крадец спасява 54 от катастрофирал самолет, след което вижда как устат и харизматичен бездомник приписва на себе си това добро дело и се превръща в медийна знаменитост.