Анимация за възрастни
Плановете на Рик да създаде най-добрия тостер претърпяват странен обрат, когато той и Морти са принудени да пътуват до Акихабара за резервни части.
Съвсем ново специално аниме, вдъхновено от Хелоуин. Плановете на Рик да създаде най-добрия тостер претърпяват странен обрат, когато той и Морти са принудени да пътуват до Акихабара за резервни части. Режисьор Масару Мацумото.