Поглед към наградата: Почитана земя
Документален филм, който отдава почит на шедьовъра на Хенри Хамптън "Поглед към наградата" (1987-1990).
Документален филм, който отдава почит на шедьовъра на Хенри Хамптън "Поглед към наградата" (1987-1990) и изследва трудното пътуване към освобождението на афроамериканците чрез гласовете на Движението за граждански права на Америка.