Тя
Мишел е директор на компания за видеоигри. След като е нападната и изнасилена в дома си, не вика полиция, а решава сама да открие извършителя.
Мишел е изпълнителен директор на успешна компания за видео игри. Животът й се преобръща, когато е нападната и изнасилена в дома си. Вместо да извика полиция, тя решава сама да открие мъжа, който й е причинил това.