Не спирай (HBO)
Група приятели, за да се измъкнат от скуката, създават пънк рок група в Прага през 1983 г. сред наложения от комунистите период на „нормализация“.
История на група приятели, които за да се измъкват от скукчния си живот, създават пънк рок група в Прага през 1983 г. сред наложения от комунистите период на „нормализация“ и задушаващата атмосфера под властта на тайната полиция.