Да бъдеш Джон Малкович
Животът на депресирания кукловод Крейг се променя изцяло, когато той открива портал към мозъка на известния актьор Джон Малкович.
Крейг е посредствен кукловод, женен от десет години за красивата Лоте. Той започва работа като архивар в административна сграда в Ню Йорк, където успява да се влюби в разкрепостената си колежка Максин.