Да се превърнеш в Майк Никълс (HBO)
Творческият път на големия режисьор и продуцент Майк Никълс оживява в откровен разговор с неговия близък приятел и колега Джак О’Брайън. Това е и едно от последните интервюта, които Никълс дава, преди да си отиде.