Дива природа
Експертите К. Фалоуз и Дж. Кър са на Острова на тюлените да проучат поведението и ловните навици на 4,30-м голяма бяла акула, известна като „Гиганта".
Експертите Крис Фалоуз и Джеф Кър са на Острова на тюлените, Южна Африка, за да проучат поведението и ловните навици на 4,30-метровата голяма бяла акула, известна като „Гигантът".