Филм за спасяването на 50 еврейски деца от Холокоста.
Вдъхновяващ документален филм за пътуването на Гилбърт и Елинор Краус до сърцето на окупираната от нацисти Виена и Нацистка Германия през 1939 г., което двамата предприемат, за да спасят 50 еврейски деца от ужасите на Холокоста.