Dirty Hands and a Barbed-Wire Fence
Georgie en Ruben worden gedwongen om hun handen vuil te maken wanneer Fred Fagenbacher probeert hen uit de markt te drukken. Ondertussen wordt Mandy achterdochtig over Georgie's leugens.