Spider-Man 2
Als Peter Parker overweegt z'n superheldenleven op te geven, krijgt Spider-Man te maken met een nieuwe aartsvijand: Dr. Otto Octavius, een gesjeesde wetenschapper die tijdens z'n laatste project is veranderd in de cyborg Doctor Octopus.