Scooby-Doo en het Monster van Loch Ness
Scooby-Doo en zijn vrienden bezoeken Daphnes Schotse familie in Blake Castle vlak bij Loch Ness, de thuisbasis van een zeker legendarisch wezen.
Scooby-Doo en de Mystery Inc. reizen af naar Schotland om de familieleden van Daphne te bezoeken in Blake Castle, gelegen aan Loch Ness, de thuisbasis van het legendarische wezen dat sinds kort achter Daphne's nicht Fiona aanzit.