Perpetual Planet: Heroes of the Oceans
De legendarische oceanograaf Sylvia Earle en baanbrekende mariene wetenschappers vertellen het verhaal van het ongelooflijke werk dat over de hele aarde wordt verricht om het kwetsbare ecosysteem van onze oceanen te beschermen.