Ocean's Eight
Debbie, de zus van de legendarische oplichter Danny Ocean, stelt een perfect vrouwenteam samen om de roof van de eeuw te plegen. Hun doel is een ketting van meer dan 150 miljoen dollar te stelen bij het jaarlijkse Met-gala in New York.